9 Mart 2013 Cumartesi

KEÇEDEN ÇİFTLİK TEMALI KAPI SÜSÜ

BU TEMAMIZDA

kedi,horoz,inek,at,kuzucuklar,köpek,kuşlar,güneş,bulutlar,çiçekler ve kovboyumuz bulunmakta.Bu kapı süsünü çocuğunuzu sevindirmek yada sevdiklerinize  hediye etmek için sipariş etmeyi düşünürseniz fiyatı:80 tl dir.isim tabelamıza istenilen ismi keçeden yazıp göndereceğim.ben ilk işimi gerçekten çok severek  yaptım.sizlerin beğenisine sunuyorum.umarım sizlerde beğenirsiniz.kafanızda farklı tasarımlar varsa bana pembehobi@gmail.com adresinden irtibata geçebilir yada emeksensindeki pembe hobi dükkanımdan satın alabilirsiniz.Her bütçeye göre kapı süsü tasarlayabilirim






kedi,horoz,inek,at,kuzucuklar,köpek,kuşlar,güneş,bulutlar,çiçekler ve kovboyumuz bulunmakta.Bu kapı süsünü çocuğunuzu sevindirmek yada sevdiklerinize  hediye etmek için sipariş etmeyi düşünürseniz fiyatı:80 tl dir.isim tabelamıza istenilen ismi keçeden yazıp göndereceğim.ben ilk işimi gerçekten çok severek  yaptım.sizlerin beğenisine sunuyorum.umarım sizlerde beğenirsiniz.kafanızda farklı tasarımlar varsa bana pembehobi@gmail.com adresinden irtibata geçebilir yada http://emeksensin.com/pembehobi/keceden-ciftlik-temali-kapi-susu_122232?ref=oRc5SKYjwLmNzYfIsBp2ygRp adresindeki dükkanımdan satın alabilirsiniz.Her bütçeye göre kapı süsü tasarlayabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder