8 Kasım 2013 Cuma

LÜKS BALERİN BEBEK KAPI SÜSÜ

Balerin kapı süsümün çemberi çift kumaş kaplı ve içi elyaf dolguludur.Bebeğimizin ismi yine dolgulu büyük harflerle yazılarak yapılmıştır.Beyaz,mor,pembe tütülü balerinler kullandım.Yine istek üzerine üç renkte ortanca çiçekleriyle süsledim.İthal bebek düğmeleri kullanarak süslemeyi tamamladım.Odanızın rengine göre tasarım yaparak odanızla bütünleşecek bir kapı süsü de siz yaptırmak isterseniz bana sayfamdan yada dükkanımdan ulaşabilirsiniz.





1 yorum:

  1. Merhabalar bu sus bir harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık, bende yiğenim için bu balerin bebeklerden yapmak istiyordum sayfanıza girince bebişlerinizin muntazamlığı cok hoşuma gitti, kıyafetlerini nasıl bu kadar özenli yaptınız:) eteklerini nasıl yapıyorsunuz böyle Uçuş Uçuş duruyor acaba bir Tekniği varmı , sevgiler
    Birsen

    YanıtlaSil