7 Aralık 2013 Cumartesi

BALKABAĞI PRENSES KAPI SÜSÜ

Melike bebek için prenses temasında hazırladığım balkabağı arabası,keçeden at ve güzeller güzeli bir prenses çalıştım.Bebeğinizn ismine özel bu kapı süsümün soft renklerde ve vintage tazrzında olmasına özen göstredim.Balkabağı arabasında ve prensesin elbisesinde özel kumaş kullandım.Özellikle sıradanlıktan kurtarmak için keçe kullanmadım.Daha şık ve elit bir görüntü kazanmasını sağladım.Aynı temada balkabağı arabasından yine çok şık bir yastık diktim.Süslemelerinde bolca inci detaylar kullanarak vintage tarzında masalsı bir hava yaratmak istedim.Şık ve farklı süslemelerden hoşlananlara özel bu konseptin hastane odası süslemelerini çalışmayı çok isterim.

Sizde bebek odaları ve hastane odaları için çok şık  konsept çalışmalar istiyorsanız  fiyat bilgisi ve ürün teslimi hakkında lütfen sayfamdan iletişime geçiniz.İsme ve kişiye özel sipariş aldığımdan dolayı lütfen 1 veya 1,5 ay öncesinden müşteri sırama kaydolmanızı rica ediyorum.










1 yorum:

  1. Merhaba balkabağı prenses kapı süsü için fiyat alabilirmiyim hilalozen@hotmail.com 'a bebek şekeri aynı konseptde tekli fiyat nedir?

    YanıtlaSil