7 Aralık 2013 Cumartesi

LÜKS KORSAN BEBEK KAPI SÜSÜ

Deniz teması benim vazgeçilmezlerimden...Çzigili,çapalı kumaşlar,mavi,beyaz,lacivert,kırmızı renkler deniz temasının olmazsa olmazlarından bana göre...Korsan figürüde artık çok yaygın olsada müşteri istediği için yapmaya devam ediyorum.Ama pek yakında deniz temasında kullanacağım değişik popüler figürler ekliycem bu temaya...Çok çeşitli ve farklı çalışmayı seviyorum bana maliyeti fazla da olsa...Kişiye, isme özel ürünlerde tek düzelikten yana değilim,bana fabrikasyon işi gibi geliyor nedense...İlla ki her birinde bir farklılık yaratmak istiyorum.Lüks korsan kapı süsümde de bu sefer farklılık olması ve renk katması için palmiye kullanmaya karar verdim...Resimleri akşam çektiğimen dolayı tam anlamıyla güzel çıkmamışlar  fakat yakından muhteşemdi...




 Sizde bebek odaları ve hastane odaları için farklı  konsept çalışmalar istiyorsanız  fiyat bilgisi ve ürün teslimi hakkında lütfen sayfamdan iletişime geçiniz.İsme ve kişiye özel sipariş aldığımdan dolayı lütfen 1 veya 1,5 ay öncesinden müşteri sırama kaydolmanızı rica ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder