12 Aralık 2013 Perşembe

ROMANTİK PRENS AYDEDE KAPI SÜSÜ

Hamza bebek için tasarladığım aydedeli prens kapı süsüm...İsme özel tasarımlar yaparken hep aynı şeyler yapmamaya özen gösteriyorum.Müşteriler bazen birebir aynı ürünü istiyorlar benden fakat ben bunu yapmıyorum.O zaman kişiye özel isme özel çalışmamın bir anlamı kalmaz.İstiyorum ki yaptığım ürünler o kişiye özel olsun.Fabrikasyon işi olmasın...Hamza bebeğin annesi Tuba hanımda bana bıraktı tasarımı bende içimden geldiği gibi çalıştım...


 Sizde bebek odaları ve hastane odaları için farklı  konsept çalışmalar istiyorsanız  fiyat bilgisi ve ürün teslimi hakkında lütfen sayfamdan iletişime geçiniz.İsme ve kişiye özel sipariş aldığımdan dolayı lütfen 1 veya 1,5 ay öncesinden müşteri sırama kaydolmanızı rica ediyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder