16 Aralık 2013 Pazartesi

SAFARİ BEBEK TAKI YASTIĞI

Adin bebeğe safari temalı bir konsept hazırladım.Safari kapı süsüne uyumlu takı yastığında 3 tane safari hayvanı,arı,palmiye ve isimli bulutlar kullandım.Müşterimle beraber yastığının renkli olmasına karar verdik.Canlı cıvıl cıvıl bir çalışma oldu.Bu temada 60 tane safari hayvanı magnet,lohusa tacı ve baba broşuda hazırladım.Müşterim özenli çalışmamdan dolayı çok memnun kaldığını belirtti.Benim açımdan çok yorucu bir iş oldu ama sanırım buna değdi..Benim için müşteri memnuniyeti ilk sırada gelir...

 
Sizde bebek odaları ve hastane odaları için farklı  konsept çalışmalar istiyorsanız  fiyat bilgisi ve ürün teslimi hakkında lütfen sayfamdan iletişime geçiniz.İsme ve kişiye özel sipariş aldığımdan dolayı lütfen 1 veya 1,5 ay öncesinden müşteri sırama kaydolmanızı rica ediyorum.





1 yorum: