7 Aralık 2013 Cumartesi

SAFARİ TEMALI BEBEK ANI DEFTERİ

Yine Kaan bebek için hazırladığım safari anı defteri...Kaan bebeğin annesi bebek odası için safari temalı  kapı süsü ve anı defteri çalışmamı istedi....Birinci kalite çizgisiz defteri kumaşla kaplayarak yumuşak bir doku oluşturdum.Anı defterinde yine safari hayvanı fil ve aslan kullandım.Bebebeğmizin isminide renkli bulutlara yazdım.Gökyüzünde gülümseyen bulutlar ekledim.Kaleminde ise zürafa figürünü kullanarak kurdele ile süslemelerini tamamladımÇok şirin cıvıl cıvıl bir takım oldu...Sizde bebek odaları ve hastane odaları için konsept çalışmalar istiyorsanız  fiyat bilgisi ve ürün teslimi hakkında lütfen sayfamdan iletişime geçiniz.İsme ve kişiye özel sipariş aldığımdan dolayı lütfen 1 veya 1,5 ay öncesinden müşteri sırama kaydolmanızı rica ediyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder