12 Aralık 2013 Perşembe

SAFARİ YAPAN BEBEK KAPI SÜSÜ ve ANI DEFTERİ

Safari teması cıvıl cıvıl renklerden hoşlananların çokça tercih etmiş olduğu bir çalışmam...Bu sefer piyasadaki kapı süslerinden farklı olması için Kaan bebek için safari yapan bir bebek diktim bu kapı süsümde...Müşterilerim ürünleri eline geçtiğinde hayranlıklarını anlatıp beni tercih ettikleri için çok iyi bir seçim yaptıklarından bahsediyorlar...Saolsunlar onlar mutlu oldukça ben onlardan bin kat daha mutlu oluyorum.İşimde %100 müşteri memnuniyetine önem veriyorum.Talep etmiş olduğum ücretin karşılığında her zaman mükemmel ürünler yapmak hedefim...Aynı temadan bir de anı defteri tasarladım Kaan bebek için...Annesi onunla geçirdiği özel anılarını kaleme alacak inşallah...



 Sizde bebek odaları ve hastane odaları için farklı  konsept çalışmalar istiyorsanız  fiyat bilgisi ve ürün teslimi hakkında lütfen sayfamdan  iletişime geçiniz.İsme ve kişiye özel sipariş aldığımdan dolayı lütfen 1 veya 1,5 ay öncesinden müşteri sırama kaydolmanızı rica ediyorum.






1 yorum: